AJÁNDÉK NŐKNEK AZ ARANYOLDALAKBAN

5 céget talál ajándék nőknek kifejezéssel kapcsolatosan az Arany Oldalakban

$$

Printer Center Fénymásoló és Gyorsnyomda

egyedi ajándéktárgyak, póló nyomtatás, naptárkészítés

  • 4026 Debrecen Kálvin tér 1. Megnézem
  • +36 (70) 3796175Megnézem
    +36 (70) 3796175
  • info@printercenter.huMegnézem
  • http://www.printercenter.hu
$$

Garabuczi Sándor Óra-Ékszer Szaküzlet

Óra-Ékszer

  • 4100 Berettyóújfalu Dózsa Gy. út 18. Megnézem
  • +36 (30) 8595483Megnézem
    +36 (30) 8595483
  • gsandor52@freemail.huMegnézem
  • http://karora.shop.hu/
$$

Printer Center Fénymásoló és Gyorsnyomda

fénymásolás, színes és fekete nyomtatás, spirálozás, szakdolgozat kötése

  • 4026 Debrecen Kálvin tér 1. Megnézem
  • +36 (52) 533668Megnézem
    +36 (52) 533668
  • info@printercenter.huMegnézem
  • http://www.printercenter.hu
$$

GÁLA Kereskedelmi Zrt.

ruházat, munkaruházat, lakástextil

  • 3526 Miskolc Szentpéteri kapu 80. Megnézem
  • +36 (46) 320477Megnézem
    +36 (46) 320477
  • galami@t-online.huMegnézem
  • http://www.gala-lakastextil.hu

Hirdetés

$$

GÁLA Kereskedelmi Zrt.

Kevés hazai cég mondhatja el magáról, mint a Gála Kereskedelmi Zrt. , hogy  65  éves múltra tekinthet vissza. Ebből az időszakból az első 40 év az elosztó kereskedelmi működés jegyében telt el, amikor volt piac és a beszerzés sem ütközött nehézségekbe, könnyen lehetett eladni. A rendszerváltástól a liberalizált kereskedés vált uralkodóvá: mindenki azt csinált, amit akart, kevés szakértelemmel és tőkével, nulla kapcsolatokkal. Az átgondolatlan privatizációs folyamat következtében a hagyományos magyar kiskereskedelem szinte minden ága felmorzsolódott, tönkrement. Egyeduralkodóvá váltak a multinacionális cégek, miután Magyarországra engedték a tőkeerős, piaci ismeretekkel rendelkező nyugati cégeket, amelyek olcsón jutottak vagyonhoz. Bekövetkezett a plázásítás, létrejöttek a bevásárló központok, mindent elöntött a kínai és a török áru. A Gála Kereskedelmi Zrt. időben felismerte a helyzetet és azt is, hogy mit kell tenni ebben a szituációban. Kapcsolatot létesített minden olyan multival, amely hajlandó magyar árut venni. Elfogadott beszállítói  ezeknek a világcégeknek, megújuló szerződésekkel és bizalom van az áruk iránt. A multik mellett kell egy alternatívát mutatni a vevőknek, hogy miért jöjjenek be vásárolni. Jelenleg 8 kiskerboltja van, növekvő forgalommal és vevőkörrel. Ez köszönhető a jó áraknak, minőségi márkás termékeknek, a szakszerű kiszolgálásnak és a korszerű boltbelsőknek. Nagykereskedelemben országos lefedettséget ért el a cég. A székesfehérvári lerakat a Dunántúlt látja el, az egri  Dél-Magyarországot, a miskolci központ pedig az északi régiókat. A cég szeretne majd megjelenni termékeikkel a szomszédos országokban is, mert a piaci felmérés alapján van rá kereslet. Arra törekszik a jövőben is, hogy megőrizze a pénzügyi fegyelmet, a jó fizetőképességet, mert ennél nagyobb erény nincs a piacon. Edmond “Ted” Lapidus egy orosz-zsidó emigráns szabó fiaként született Párizsban 1929-ben.Lapidust tartják az unisex viselet megalapítójának és úttörőjének. Hozzá kötődik a katonai stílus átültetése a mindennapi utcai viseletbe, mint a vállpántok és vállapok. 1951-ben indította el saját divatmárkáját mely hamar nagy népszerűségre tett szert. Olyan hírességek viselték alkotásait, mint Brigitte Bardo, Francoise Hardy, Alain Delon. Lapidus befolyása a divatra nem csak Franciaországban volt érezhető, hanem átterjedt más országokra is. Nagy csodálói közé tartozott John Lenon is, a Beatles frontembere, aki az általa tervezett fehér öltönyben látható az Abbey Roads című album borítóján. 1970-től Lapidus elindult a divat kiegészítők vonalán is, mint parfümök, órák, szemüvegek. 1989-ben fia Oliver Lapidus vette át a cég irányítását. A TL márkanév mindig is hűen tükrözte a minőség és az egyedülálló kollekció képviselte értékeket. Az elmúlt években a TL designer csapata számos innovatív újdonsággal jelent meg nemzetközi szinten, kiegészítőkkel és önálló hétköznapi viselettel. Férfi kollekciója mindig is a francia eleganciát jelentette. A rendkívül sokszínű kiegészítő kollekciója a ready-to -wear ruházathoz igazodik. Egyszerűen nélkülözhetetlen egy férfi ruhatárából. Ted Lapidus által képviselt divat egyet jelent, a rendkívüli formavilágú ruházat tökéletes egyvelegével. Nicolas Sárkozy francia miniszterelnök szerint: “Demokratizálta a francia eleganciát és klasszicizmust, azáltal hogy elérhetővé tette az utcai divatot mind a férfiaknak, mint pedig a nőknek. Ő volt a francia divat megteremtője.”

  • 3526 Miskolc Szentpéteri kapu 80. Megnézem
  • +36 (46) 320477Megnézem
    +36 (46) 320477
  • galami@t-online.huMegnézem
  • http://www.gala-lakastextil.hu