Az önhöz legközelebbi autómentőért linkeljen a weboldalra.https://www.szaszaautomentes.hu
A1 AUTÓMENTÕ ORSZÁGOS ADATBÁZIS GPS Alapú keresés.
Bemutatkozás:Cégem, a SZASZA AUTÓMENTÕ, KAMIONMENTÕ, AUTÓKÖLCSÖNZÕ 2004-ben létrehozta az A1 AUTÓMENTÕ ADATBÁZIST azzal a céllal, hogy az ügyfelek - a tudakozók és szakmai tudakozók segítségével, vagy direkt módon, több Assistance szolgálat, illetve több közvetlen közelben dolgozó szolgáltató elérhetõségét tudhassák meg, így mindenki több lehetõség, árajánlat és szolgáltató közül szabadon választhasson.Hívja az önhöz legközelebbi autómentőt.Amennyiben szolgáltatásainkat igénybe vette, és bármilyen észrevétele van, kérem azt jelezze az oldal üzemeltetõnél, az info@A1automento.hu e-mail címen, vagy munkanapokon 14-16 óra között a 06 20 229-2222-ös telefonszámon.Az adatbázist létrehozója és üzemeltetõje : www.szaszaautomento.hu2004 decemberétõl ezen szolgáltatásokat több tízezren vették igénybe, kihagyva a sok esetben 20-40% közvetítõi jutalékot felszámító Magukat Assistance Szolgálatnak nevezõ, nyelvet nem beszélõ szolgáltatókat, egytáskás speditröket. Remélem az elkövetkezõ idõszakban még többen veszik igénybe szolgáltatásainkat, és honlapunk segítségével megtalálják a számukra legjobb feltételeket biztosító szolgáltatókat, és mind kevesebb megbízás jut az amatőr szinten működő nagy jutalékot felszámító közvetítőknek..)
Autómentés: Közlekedünk nap mint nap és ezzel együtt jár az is, hogy gépkocsink mûszakilag meghibásodik, vagy balesetet szenved!
Szerencsére ritkán történik meg mindez, de ha igen akkor nem mindegy senkinek sem, hogy mennyibe is fog kerülni a gépkocsi szállítása vagy helyszíni javítása.
Mit tehetünk ekkor?
Hívjuk a tudakozót, próbáljuk a hozzánk legközelebb lévõ autómentõ szolgáltatót megkeresni!
Ha egy-egy cég több órát várakoztatva távolabbról küld értünk autómentõt vagy segély szolgálatost, vagy a szolgáltatás közvetítésért a díj 20-30%-át kéri el a szolgáltatótól (ezáltal tõlünk) akkor kénytelenek vagyunk mi a többletköltségeket megfizetni.
Ezen adatbázis használatával az ügyfelek - a tudakozók és szakmai tudakozók segítségével, vagy direkt módon,- több Assistance-szolgálat, illetve több közvetlen közelben dolgozó szolgáltató elérhetõségét tudhatják meg, így mindenki több lehetõség, árajánlat és szolgáltató közül szabadon választhat.
A megrendelõk több lehetõség közül választva, saját belátásuk szerint dönthetnek, így sokkal kedvezõbb díjtételekkel kaphatnak szolgáltatást az esetek nagytöbbségében, valamit mentesülnek a hosszas várakozástól, a feleslegesen megtett kilométerek kifizetésétõl, és esetenként 20-30% közvetítési jutalék megfizetésétõl.
Lényeges szempont az, hogy több szolgáltatótól kérjünk árajánlatot!
Örök szabály: nem mindig a legdrágább a legjobb és a legolcsóbb a legrosszabb!
Remélem adatbázisunk segítséget fog nyújtani, sok-sok bel- és külföldön bajba jutott honfitársunknak abban, hogy elfogadható, Magyarországi fizetések mellett megfizethetõ áron vehessék igénybe az autómentõk, autósegély-szolgálatok, gyors-szervizek, valamint autókölcsönzõk szolgáltatásait.
Hívja az önhöz legközelebbi autómentőt.Amennyiben szolgáltatásainkat igénybe vette, és bármilyen észrevétele van, kérem azt jelezze az oldal üzemeltetõnél, az info@A1automento.hu e-mail címen, vagy munkanapokon 14-16 óra között a 06 20 229-2222-ös telefonszámon.
Az adatbázist létrehozója és üzemeltetõje : www.szaszaautomento.hu
4.Jó tanácsok baj esetén:Hívja az önhöz legközelebbi autómentőt.
Autómentő kiválasztása:
Néhány jó tanács a bajba jutottaknak, ha már megtörtént a baj:
Amennyiben lerobbant az autónk sok esetben elindul a hírlánc ....
Országúton, autópályán sorra jelennek meg a hiánák mint az éhes keselyűk autónknál.
Általában megpóbálják ÖNÖKET meggyőzni arról, hogy őket az ASSISTANCE, az AUTÓPÁLYA, a RENDŐRSÉG küldte, vagy hogy akire éppen mi várunk csak több óra várakozás után fog a helyszínre érni, vagy tilos a leállósávon állni és meg fognak büntetni ezért, és inkább velük vitessük el autónkat!
Kérdezzünk vissza, adja meg az ASSISTANCE, vagy az AUTÓPÁLYA, vagy az RENDŐRSÉG telefonszámát aki hívta őt, és ellenőrizzük, valóban ők küldték-e, és hívjuk fel azt a szolgáltatót, akit előzőekben már értesítettünk.
Az AUTÓPÁLYA és RENDŐRSÉG csak központon keresztül rendel autómentőt, úgyhogy tudni fog valaki róla, ha onnan történt a hívás.
Az ASSISTANCE szolgáltatóknál jól bevált megoldás az, ha az ügyfél megkapja a szállítóautó rendszámát és a sofőr nevét, míg a gépkocsivezető a műszaki hibás vagy balesetet szenvedett autós nevét mondja jelszóként a helyszínen, így könnyen lehet korlátozni az országúti hiénák lehetőségeit.
Ha szervízbe visz az autómentő...
Tisztázzuk szakszervízbe vagy magánszervízbe fog történni a szállítás?
Mennyibe kerül a szállítási díj, és mennyibe fog kerülni a szervíz?
Szakszervizekben gyári eredeti alkatrészekből történik a javítás, míg a magánszervizek általában utángyártott alkatrészeket építenek be, így a magánszervíz jóval olcsóbb tud lenni, de az esetleges garanciális igényeinket nehezebb későbbiekben érvényesíteni, ezért mindíg kérjünk számlát a szállításról és a javításról egyaránt.
Ragaszkodjunk hozzá, hogy csak engedéllyel rendelkező szervizekbe szállítsák autónkat, mivel az engedély nélkül tevékenykedő sufnituningos műhelyektől semmiféle garanciát nem kaphatunk.
Amennyiben sokalljuk a fizetendő számla összegét, kérdezzünk rá egy szakszervízre, mennyibe került volna az adott javítás gyári alkatrészekből?
Ha az internetről vagy bármilyen kiadványból rendelünk autómentőt az alábbiak szerint járjunk el!
Kérjenek mindig több helyről árajánlatot és mindig a legmegfelelőbbet válasszák ki az ajánlatokból!
Nem a legolcsóbb a legrosszabb és nem a legdrágább a legjobb
Nem csak a kilométerdíj és az alapdíj a fontos, mivel egyéb rejtett költségekkel akár kétszeresére is növelhető egy számla végösszege!
Költségek amelyek felszámolhatók a szállítás során de nem mindenki számolja fel:
Éjszakai, hétvégi, ünnepnapi felár, személyek vagy utánfutó szállításáért kért felár, külföldi autópályadíjak, műszaki mentési és várakozási díj.
Ezek együttesen sokszor duplázzák a szolgáltató kilométerdíjait, ezért mindig kérdezzünk rá a számla várható végösszegére nehogy a végén érjenek a meglepetések.
A megrendelő számára nem mindegy ki milyen autóval, eszközökkel szállít Európában!
Kérdezzünk rá előre, az autópályadíjak benne vannak-e az árakban, és ha nem mekkora összeggel kell számolnunk.
Nagyobb összegű szállítások esetén mindíg érdemes írásban rögzíteni (írásbeli megrendelőben) az elhangzottakat, a későbbi "félreértések" elkerülése érdekében, mivel sokak taktikája abban áll, hogy egy fuvar megszerzése után különféle tételekkel próbálják felsrófolni az ajánlatukat.
Hívja az önhöz legközelebbi autómentőt.Amennyiben szolgáltatásainkat igénybe vette, és bármilyen észrevétele van, kérem azt jelezze az oldal üzemeltetõnél, az info@A1automento.hu e-mail címen, vagy munkanapokon 14-16 óra között a 06 20 229-2222-ös telefonszámon.
Az adatbázist létrehozója és üzemeltetõje : www.szaszaautomento.hu